منابعی که بهترین کاربر را به اپلیکیشن جذب کرده بشناسید.
با بینش درست از مشتریان، تصمیمات داده محور بگیرید.
از تعداد نصبهای تقلبی و بیکیفیت آگاه شوید.
با مشتریان، تعاملی شخصیسازی شده برقرار کنید.
برای هر مشتری، تجربهای مرتبط و متفاوت خلق کنید.
از طریق کانالهای مختلف با مشتریان در ارتباط باشید.
رسالت متریکس، شفاف سازی و کمک به تصمیمات داده محور است و هدف از انتشار این گزارشات ایجاد یک افق دید مناسب در مورد بازار و کاربران برای مدیران بازاریابی، مدیران محصول و توسعهدهندگان اپلیکیشن ایرانی در راستای بهینهسازی بودجه است.
دقت کنید که در این گزارش، مجموع آمارهای ماه شهریور و مهر 100% درنظر گرفته شده و براساس آن نسبتها شرح داده شده است. آمار و ارقام این گزارش، حاصل بررسی ۴۹۰ اپلیکیشن است که ۷۴ درصد آن را اپهای برنامه و ۲۶ درصد مابقی آن را اپهای بازی تشکیل دادهاند.
عنوان اول توضیحات اول لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی […]