سوالات متداول

در این بخش می‌توانید تعدادی سوالات پرتکرار و یا راهنمایی های مناسب کاربران را به منظور رفع پرسش‌های خود پیدا کنید.

سوالات متداول
راهنمای کاربران
متریکس
چطور می‌توانم در متریکس ثبت نام کنم؟
پس از ارسال درخواست دمو چه مقدار طول می‌کشد تا درخواست من پذیرفته شود؟
درخواست دموی من پذیرفته شده است اما لینک فعالسازی برایم ایمیل نمی‌شود، علت چیست؟
اطلاعاتی که موقع درخواست دمو وارد می‌کنم آیا بعدا قابل ویرایش است؟
آیا با یک ایمیل ثابت می‌توانم چندین پنل در متریکس داشته باشم؟
اپلیکیشن من در هیچ مارکتی منتشر نشده است، آیا می‌توانم از سرویس متریکس استفاده کنم؟
آیا گزارش‌های متریکس به صورت لحظه‌ای است؟
چطور می‌توانم از قیمت و تعرفه‌های متریکس باخبر شوم؟
چطور می‌توانم به مستندات فنی متریکس دسترسی داشته باشم؟
چه تعداد اپلیکیشن می‌توانم داخل پنل متریکس ثبت کنم؟
آیا برای ثبت هر اپلیکیشنی که دارم، باید یک پنل جداگانه از متریکس بگیرم؟
من فیچرها و قابلیت‌های متریکس را نمی‌شناسم و نمی‌دانم که استفاده از کدام قابلیت می‌تواند برای من مناسب باشد؟
از اخبار جدید متریکس چطور باخبر شوم؟